2010. május 3., hétfő

Soha többet nem fogok relaxálni. Már a múlt héten gyanús volt, amikor az egyik relaxációba sikerült belealudnom, amit persze nem vettem észre, de arra ébredtem, hogy mellém lép egy ellenőr és kéri a jegyemet, bérletemet (nem viccelek). Mivel ellenőr nem volt a jógaórán, gondolom álmodtam. Ma viszont még ennél is szörnyebb dolog történt. Arra ébredtem, hogy horkolok!!!! Bizony. Picit reméltem, hogy csak álmodtam ezt is, de aztán később megkérdeztem Ritát, hogy ő is hallotta-e az álmomat, és mondta, hogy egy nagyon picit horkoltam, de olyan picit, hogy azt szinte nem is hallotta....Hát mit is mondhatnék, ezért nem relaxálok; egyszer már bikramon is a saját horkolásomra sikerült kelnem, kurva jó. Óra után egyből hívtam a Férfit, aki 3 éve minden éjjel tanúja lehet feltételezett horkolásomnak, de váltig állította, hogy ő még soha a büdös életben nem hallott horkolni, relaxáljak csak nyugodtan ezután is, biztos csak valami félreértés volt az egész... Mindenesetre megbeszéltük, hogy ma este lámpaoltás után ő ébren marad és figyeli, hogy horkolok-e, reggel pedig részletesen beszámol a tapasztalatairól.
Hát ezen a szörnyű dolgon kívül nem történt olyan sok izgalmas dolog. A múlt héten félgőzzel gyakoroltam, valahogy pénteken nem voltam annyira ráhangolódva a dologra, lehet,hogy agnizni kellett volna (már hiányzik!!!), még a vinyásza gyakorlásban sem sikerült semmi látványosat összehoznom. Érdekes, mióta figyelek rá, egyszer sem sikerült, amikor korábban nem ez volt a fókuszban, többször is előre tudtam ugrani keresztezett lábbal, úgy,hogy észre se vettem szinte.
Vasárnap délután kimentem a Millire ingyenjógára (szeretek mindent, ami ingyen van). Andi tartotta, a mosolygós gyilkos. :) Nem én adtam neki ezt a nevet, hanem egy barátnőm, aki egy időben járt hozzá agnira. Én egyszer, talán még hónapokkal ezelőtt voltam nála órán, akkor még nem volt olyan vészes, de később mondta Viki,hogy sokat fejlődött igazítás terén. Viszont Ő, ellentétben Gaurangával, állandóan, megállás nélkül kedvesen mosolyog, bíztat mindenkit, de ahogy Viki mondja "úgy igen, nagyon szépen csinálod....és közben igazít egy olyat,hogy te beszarsz, de ő közben rendületlenül mosolyog." Imádni való. :) Szeretem a szadista tanárokat, főleg, ha közben mosolyog és bíztat is. Nos vasárnap ebből kaphattam némi ízelítőt, egyszer-kétszer belém fagyott a szusz. Igaz, olyan meleg se volt, vagyis szép idő volt, de nekem azért hiányzott a masszív izzadás. Egyébként nem voltunk sokan, talán 8-an, ebből 3 ismeretlen arc. Volt egy anyu korabeli néni is, egész jól nyomta, kicsit irigy is voltam...bezzeg az én anyám, sose lehetne rávenni a jógára, vagy ha el is jönne, végig röhögcsélne, mint egy kamasz. :) De ha egyszer jönne, biztos, hogy Andihoz küldeném: nagyon jól magyaráz, szinte minden nehezebb pózra mutatott egy helyettesítőt, szóval figyelt a kezdőkre, reméljük így megjön a kedvük az astangához, és nem tartották túl nehéznek.
Ma reggel István tartotta a mysoret, állítólag szuper órái vannak, jól igazít, legalábbis ez a hír járja róla (bár engem valahogy legtöbbször kifelejtett, de azért amikor véltelenül megtalált, akkor éreztem benne is a szadista vért), szóval már majdnem eldöntöttem, hogy megyek hozzá, bár Móni is és Évike is (aki végül nem jött) könyörgött,hogy ma kivételesen este menjek órára velük. Hát végül győzött az ágy, vagyis sikerült nem kikelnem belőle hajnalban, úgyhogy a reggeli mysorenak lőttek. Na majd legközelebb megnézzük.
Az esti órám szintén közepesen sikerült, remélem nem állok be egy ilyen állandó szar közepes szintre. Múlt hét elején jól ment, de aztán csütörtök óta stagnálok... Hát nem tudom, arról volt szó, hogy egyszer fent, egyszer lent, nem pedig arról,hogy sokszor sehol....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése