2010. április 2., péntek

Nem alakult valami fényesen a hetem. Hétfőn mysore, kedden egész nap Szolnokon voltam, még a 108 napüdvözletre se értem oda, szerda, csütörtök szokásos, ma reggel pedig sikerült nem felkelnem mysorera. Tök mérges vagyok magamra, tudniillik új telefonom van, és nem ott van szundi meg a stop, ahol megszoktam, és hajnalok hajnalán simán kinyomtam az órámat, ahelyett,hogy szundit nyomtam volna. Legközelebb fél9-kor ébredtem. Úgyhogy jó kis agyfasszal indult a reggel, a mai napom teljesen full, nem is tudok délután órára menni, tök szégyen. Heti 3 jóga....mint egy amatőr erobikos. Teszem hozzá, a jövő hetem is így fog kinézni -ha minden jól alakul. Péntek hajnaltól cégszinten sznoboskodunk Bécsben, csütörtök este meg nagyon úgy tűnik,hogy egy halaszthatatlan megbeszélésem lesz, természetesen pontosan az astanga óra elejétől a végéig, Óbudán, úgy, hogy még agnira se tudjak elmenni. Hát mindegy, nem fogok ezen parázni, úgyis azt hallottam több helyről is, hogy nem árt, ha néhány havonta beiktatok pár jógamentes napot. Mondjuk nem most akartam elkezdeni,de mindegy. Jövő héttől (vagyis utána) kicsit jobban összeszedem magam. Hétfőnként kikaparom magam az ágyból, ha esik, ha fúj, keddenként a délelőtti órát fogom megcélozni, a többi napon pedig a délutánit, plusz be kéne iktatnom egy agnit is, mert már hiányzik. Duplázásra nem lesz időm a következő hónapokban, úgyhogy marad a hétvége, ami szintén nagyon sűrű, úgyhogy ezt még ki kell ötölnöm. A keddi órákat nem az én Tanárom fogja tartani, hanem egy lány, kíváncsi vagyok, milyen lesz, remélem benne is van szadista vér, mert ugye, ha relaxálni akarok, akkor masszázsra megyek, nem astangára. Többen is mondták,hogy ki kéne próbálnom egy másik tanárt is, mert állítólag hűűű de nagyon jó, de az van, hogy ő csak péntek este tart órákat, ami nekem már hivatalosan hétvége, tehát nincs időm.

Na, a Tanárom jóslata bevált, telihold után valóban sokkal lazább lettem. Na nem mondom, hogy olyan kimagasló heti teljesítményt nyújtottam, de most nincs okom panaszra. Talán csak annyi, hogy kissé felidegesített a Tanárkám (tudom, hogy olvasod.....), mert beszólt fészbukkon, hogy igazán csinálhatnék már egy rendes vinyászát, mert gáz, hogy bénázok, meg nem megy a csaturanga,az aztán már végképp vérciki. Na ezen első körben tökre kiakadtam, hogy nem igaz, hogy nem veszi észre, hogy nincs karizmom, valóban jó lenne, ha jól menne, de ha nincs, akkor mi a szart cisnáljak? Persze jó lenne a bokámat a nyakam mögé téve felállni meg mittomén egykezes fekvőtámaszt csinálni, dehát ez nem úgy működik, hogy most akkor jól összeszedem magam és akkor majd legközelebb menni fog. Vagy de? Persze azért szerdán megnéztem, hogy valóban nem lustulom-e el a csaturangákat, és azt kell mondanom, nem. A napüdvözleteknél végig lejjebb nyomtam magam a megszokottnál, pontosan fél centivel ment lejjeb a testem, így is azt hittem beszarok, és a hetedik napüdvözletre annyira lefáradtam, hogy csak vonszoltam magam, nem hogy ugráltam volna, mint rendesen. Majdnem megálltam pihenni. Tényleg a példaértékű kitartásomnak, és hatalmas akaraterőmnek köszönhető, hogy ekkora fizikai megterhelés mellett végignyomtam mind a 10-et. Szóval hagyjuk is ezt az egész témát, majd visszatérünk rá, ha lesz karizmom. De persze lehet,hogy mindez jobban ment volna, ha nem lennék ilyen mosott szar, mint amilyen voltam a héten. Nem is tudom, ezt nevezik tavaszi fáradtásgnak? Semmi erőm nincs, folyton álmos vagyok. A tegnap esti órán annyit ásítottam, mint még soha plusz úgy be voltam lassulva, hogy szerintem attól is elfáradtam. A végső relaxációt meg az első másodperctől az utolsóig végigaludtam. nagyon remélem, hogy nem horkoltam (teszem hozzá, azért utálok relaxálni, mert mindig belealszom,és egyszer arra keltem bikramon, hogy horkolok) vagy hogy nem folyt a nyálam. :) Aztán hazamentem, 11:30-kor lefeküdtem, és mégse sikerült 5:45-kor felkelnem....Ettől eltekintve azért nem mentek rosszul a dolgok. Már magamtól is tudok csinálni egy görbe upavista konászánat, a teknős meg halad, a maga csigalassú tempójában. Plusz bevettem céljaim közé a boka a nyakam mögé verziót- de csak mert mondta Andi, hogy neki megy, pedig együtt kezdtünk astangázni. Úgyhogy nekem is bele kell húznom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése