2010. március 31., szerda

Azon gondolkodtam,hogy vajon az elmúlt 3 hónapban, amióta a jóga a mindennapjaim részévé vált, vajon milyen változások történtek velem....
Kezdjük a testi részével. Nem titok,hogy azért kezdtem el astangázni, mert tökéletes akarok akarok (lehetőleg most azonnal), és asszem ez jó lehetőség ennek elérésére. Nos hát, ez egy viszonylag lassú folyamat lesz, de azt már látom,hogy a lábam elkezdett formálódni. Azt hiszem ezt már vagy ötször mondtam, dehát nem tehetek róla, örülök neki, mint majom a farkának. Lehet,hogy ennek is indítok egy külön blogot, aminek a címe természetesen katalábizmosodása.blog.hu lesz hahaha. Hasizmom még nincs, nyomát se látom, a felsőtestem nem érdekel, vagyis (kifejezetten) nem akarok se kar, se hát se vállizmot, elvagyok én a pálcika karjaimmal. Pontosan annyi izomra van szükségem ide, amennyi mondjuk a hármas sorozathoz szükséges,de jó lenne, ha az se látszana nagyon. És sajnos még mindig nincs aftershave reklámba illő fenekem, sőt, e téren nem sok változást látok, de mindegy, úgysem tudom annyira kicsavarni a gerincemet,hogy folyton ezt nézegessem, remélem, mire ez menni fog, minimum egy fél görögdinnyét fogok látni a fenekem helyén.
Egyelőre van egy kellemetlen mellékhatása is az asthangának, vagyis nem fogyok tőle, sőt, fel is szedtem 1-2 kilót. Tudom persze,hogy ez miért van. Az első 1 hónapban tömtem magamba a Lenkei alap vitamint, amitől-állítólag- mindenki hízik, mert B vitamin bomba. Szóval éjjel nappal ettem. Ennek nem tett jót az sem, hogy jógaórák után mindig megéheztem, és olyan dolgokat kívántam, és ettem, mint pl sajtos-tejfölös lángos, heti három csokifelfújt a Kiadóból...szóval még csak véletlenül se Norbi ápdét zöldsalátára vágytam. Mondjuk már talántalán elkezdett visszahúzódni az undorító gusztustalan hájréteg a hasamról, bár gyertyánál mindig látom, ahogy rácsúszik a nemlétező mellemre, és ettől ugye behányok, de nem baj, látom már a fényt az alagút végén. A térdemen meg még mindig pörgök, bár igyekszem nem vizualizálni,hogy gyakorlatilag bármelyik percben kimehet...
Na de hagyjuk is, inkább menjünk mélyebbre :) Eleinte annyira kikészültem a minden napos jógától, hogy azt még magam se hiszem el. Ugye híztam, állandóan sápadt voltam, kiragyásodtam, (ez még mindig tart, olyan a homlokom, mint egy pizzareklám-vagy ez csak annak a jele, hogy visszafiatalodtam és újra tinédzser vagyok? ). Minden nap olyan voltam jóga után, mint akit megvertek, haza se bírtam vonszolni magam, otthon meg egyből bealudtam. már kezdett tele lenni Mohi töke a jógafanatizmusommal. Mindenki azt kérdezte,hogy mi van, miért nézek ki ilyen szarul. Pár hete még a nagyfőnök is szólt,h nem tetszem mostanában neki, talán valami baj van. Ááááá nem, csak jógázom,de minden rendben... szerencsére ez már elmúlt, néhány hete a jóga kifejezetten felfrissít, feltölt energiával, és ha elmegyek a reggelire, elég az 5 óra alvás, és így is pörgök egész nap. Igaz,hogy 11-kor alszom,de mindegy :)
Ja, újabb dolog, ami aggaszt kissé, elkezdett fájni a derekam és a lábam. Konkrétan sajogni. Ha sokat ülök, pl ma is, amikor vezettem, egyszerűen elkezd idegesíteni, olyan fura fájdalmat érzek de kizárólag az alsó derékszakaszomban és a két lábszáramban, térdemben, nem is tudom semmihez se hasonlítani, a lényeg, hogy ez NAGYON FURA.....
Na jó, az érdekes, szappanoperába illő fordulatokkal teli következő részt meghagyom legközelebbre. Most már nagyon késő van, aludnom kell. Hol van már a tavalyi nyár, amikor minden áldott nap éjjel 2-ig ültünk a Gödörben?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése