2010. március 15., hétfő

Már rutinos korán kelőnek számítok. Ma is sikerült felkelnem és elmennem a reggeli mysorera, ami aztán végül vezetett óra lett,mert a társaság fele (2 ember) tök új volt.
kicsit szét voltam esve így hajnalok hajnalán, valami folyton elvonta a figyelmemet. Először is anyunál hagytam a jógacuccomat, úgyhogy még óra előtt el kellett mennem érte. Szerencse, hogy kocsival 2 percre lakik a jógateremtől. Aztán ezek után, annyira siettem, hogy a kis kéztörlővel együtt véletlenül felkaptam a piros csipke váltóbugyimat is, és azzal rongyoltam be a jógaterembe, majd ráejtettem a törölközőmre. Remélem mindenki látta, hogy vörös tanga hever a matracomon. Ezt gyorsan megoldottam, majd a következő parám az volt, hogy kitaláltam, hogy macskapisi szagot áraszt a nadrágom. Ez kb el is vonta az összes fekvő pózról a figyelmemet, mert ugye a tanár mindig rátérdelt a hátamra belenyomva ezzel az orromat a macskahúgy szagú gatyába. De vajon tényleg rápisilt a macska? Az igaz, hogy a jógazsákomon szokott aludni hol a Panci, hol a Mitosz, dehát ez ki van zárva, mindkettő szobatiszta, illatos macska, akik kizárólag a dobozukba pisilnek. De akkor miért? Belőlem nem jöhetett, mert csak a gatyámnak volt ilyen szaga, meg különben is, a joghurtos testápolóm inkább hányás szagú, mint cicapisi... Na, ezen paráztam az óra első részében, aztán meg azon, hogy vajon az egész terem érzi ezt? a jógatanár is azon gondolkodik, hogy miért van macskapisi szagom? vagy ez az egész nem is igaz, csak hallucinálok?
Ezen kívül annyi érdemleges történt, hogy az óra elején farönk hajlékonyságú volt a testem, plusz valahogy az ugrálás se ment-túl korán volt. Aztán meg a kedvenc pózomnál (terpesz spárgában le kéne hasalni) mintha egy pár milliméterrel közelebb került volna a hasam a talajhoz. Van 2 hetem,hogy belefeküdjek a pózba, ennyit adtam magamnak.
Így ni: http://www.yogawithjoanna.com/images/img_4807.jpg
Plusz a teknősben magától összeért -egy fél pillanatra- a két mutatóujjam hegye... Erre 1 hónapot adtam magamnak. aztán rágyúrok a bokámra. Ja laikus rajongótáborom kedvéért nesze:
http://varrahyoga.files.wordpress.com/2009/02/21b-supta-kurmasana.jpg

Aztán a relaxáció is fantasztikusan ment, kivételesen, kb 1 mp alatt bealudtam, és azt álmodtam,hogy a macskám mászkál rajtam. Majd hazajöttem és itthon folytattam a jóga miatt félbeszakadt hétvégi pihenésemet.
Viszont holnap Pécsre megyek, így csak szerda este tudok órára menni, ami azt jelenti, hogy most 2,5 napig nem jógázom. Ez pedig igazán szomorú. Remélem nem fogok visszafejlődni....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése